Algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden, Garantiebepaling & Disclaimer

LiMa Trading BV
Rietstraat 2E
6003PM Weert
The Netherlands

Betalingen inzakewebshop  www.lima-trading.nl  worden afgehandeld door LiMa Trading BV.

 

 

1.Toepasselijkheid

Op alle met LiMa Trading gesloten overeenkomsten en door LiMa Trading BV gedane aanbiedingen, alsmede op alle aangeboden producten, zijn deze voorwaarden van toepassing. LiMa Trading BV behoudt zich het recht voor, deze voorwaarden ten alle tijden te wijzigen. LiMa Trading BV is niet verantwoordelijk voor type fouten, kleine detail veranderingen vanuit fabrikanten, kleine afwijkingen t.o.v. productfoto's en verkeerd weergegeven prijzen. Bij twijfel, alle opties en functionaliteiten met LiMa Trading BV afstemmen en dubbel checken. Deze voorwaarden zijn alleen van toepassing op consumenten die via deze website een bestelling doen. 

2. Betaling

LiMa Trading BV biedt de volgende betaalmethoden aan:

  • iDEAL
  • PayPal
  • BanContact/MisterCash
  • Iban banl overschrijving
  • Contant

 

3. Levering

LiMa Trading BV verstuurt bestellingen met DHL, POSTNL of eventueel andere aanbieders. 
De artikelen zullen, indien voorradig, binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling worden verstuurd. Hiervan kan worden afgeweken wanneer dit anders wordt vermeld of wanneer producten niet op voorraad zijn. In dit geval zal LiMa Trading BV de klant hiervan zo snel mogelijk op de hoogte brengen. Onder levering wordt verstaan het aanleveren van het pakket aan de transporteur. DHL, PostNL en de overige transporteurs staan erom bekend dat de verzonden zendingen voor 99% de volgende werkdag bij u worden afgeleverd. Indien u uw bestelling graag op een ander adres dan uw huis- of werkadres wilt ontvangen, heeft u de mogelijkheid dit aan ons door te geven. Verzenddag aangeven? Wij denken graag met u mee, de klant is immers koning. Indien u ons aangeeft op welke dag u uw order wenst te ontvangen, zullen wij hier rekening mee houden. Voor 99% zullen wij u de bestelling leveren op de dag welke u wenst.

  

4. Prijzen

Alle prijzen zijn in euro’s, inclusief BTW en exclusief bezorgkosten. LiMa Trading BV houdt het recht prijzen te wijzigen.

  

5. Retourneren

Het is mogelijk om binnen 14 werkdagen na ontvangst een bestelling zonder opgave van reden te retourneren. De klant dient de bestelling ongebruikt, in de originele verpakking, voldoende gefrankeerd en voorzien van klant en bestel gegevens te retourneren. Het product moet nog verkoopbaar zijn. LiMa Trading BV is niet aansprakelijk voor het kwijt raken van uw producten bij de transporteur of bij de verkeerde ontvanger. LiMa Trading BV adviseert bij retourzendingen producten uitsluitend met de `getekende post` terug te sturen. De klant is verplicht om beschadiging aan producten of defecte producten direct op de datum dat de bestelling is ontvangen/ opgehaald schriftelijk of per email bij LiMa Trading BV te melden. Gebruikt u het artikel ondanks schade of mankementen aan het artikel, dan vervalt uw retourrecht. Vanaf dat moment valt het artikel onder de garantie dekking. Het recht van retour geldt niet voor aankopen die speciaal besteld zijn op verzoek van de klant en zijn derhalve maatwerk. Maatwerk valt buiten dit recht. Wanneer een bestelling geretourneerd wordt zal het aankoopbedrag met aftrek van de door LiMa Trading BV gemaakte verzendkosten en aftrek van kosten i.v.m. betaalwijze (zoals Paypal of BanContact/MisterCash transactiekosten) binnen 30 dagen worden terug betaald aan de klant. LiMa Trading BV behoudt het recht voor om geretourneerde producten te weigeren en/ of het aankoopbedrag niet (of niet geheel) aan de klant terug te betalen als bij LiMa Trading BV het sterke vermoeden bestaat dat producten gebruikt dan wel beschadigd zijn. Bij retourneren van producten met welke reden dan ook moet de klant in het bezit zijn van de originele aankoop factuur. Het adres voor retourneren kunt u vinden op de factuur.

Wij vragen u, om bij uw retourzending het ordernummer te vermelden van de verzending (zoals deze bij u is aangekomen) en het artikelnummer van het product(en) welke u retourneerd.

Let op: voordat u het artikel aan ons retourneerd, dient u op de hoogte te zijn van de voorwaarden welke geldig zijn bij het retourrecht. Wanneer wij retourzendingen ontvangen welke uitgesloten zijn van het herroepingrecht, kunnen wij deze niet aan u vergoeden. Wij willen u erop attent maken dat deze artikelen door u moeten worden opgehaald of weer naar u worden verstuurd. De kosten zijn in deze dan ook voor u en niet voor LiMa Trading BV alsmede voor de tansporteur.

  

6. Klachten

Alle klachten met betrekking tot de levering, kwaliteit, hoedanigheid van een artikel, of ieder andere klacht, zullen door LiMa Trading BV serieus in behandeling worden genomen. De klant dient in dergelijke gevallen contact op te nemen per mail. LiMa Trading BV zal zo spoedig mogelijk op zoek gaan naar een bevredigende oplossing. Tips en suggesties zijn van harte welkom.
Klachten of beschadigingen moeten per mail gemeld worden uiterlijk 1 dag na ontvangst van de produkten. Ook als het item pas later gebruikt word of uitgepakt moet de klant het product controleren op beschadigingen en/of defecten. Indien er geen melding gemaakt word van beschadigingen / defecten binnen de termijn gaan we ervan uit dat het item in goede staat geleverd is.

 

7. Toepasselijk recht en geschillen

De overeenkomst tussen LiMa Trading BV en de klant worden beheerst door de Nederlandse wet.

 

8. Aansprakelijkheid (disclaimer)

LiMa Trading BV is niet aansprakelijk voor directe of indirecte schade aan personen en of goederen of welke aard dan ook die voortvloeit uit of in enig opzicht verband houdt met het gebruik van producten van LiMa Trading BV. Ondanks de constante zorg en aandacht die LiMa Trading BV aan de samenstelling van deze webwinkel besteedt, is het mogelijk dat informatie die op deze webwinkel wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is. LiMa Trading BV kan niet aansprakelijk gesteld worden voor afwijkingen in prijzen, afbeeldingen (kleuren) en teksten. Het is niet toegestaan om zonder onze toestemming foto’s en documentatie van onze webwinkel te gebruiken. Hier dient vooraf een schriftelijke toestemming voor worden gevraagd.

 

9. Garantiebepaling

Garantie dekking geldt op technische onderdelen als schakelaars en aandrijvingen. LiMa Trading BV biedt 'Fair Use Garantie' aan, en helpt haar klanten ook na het verstrijken van de garantieperiode verder. Uiteraard zijn de kosten voor reparatie na het verstrijken van de garantieperiode voor de klant. Garantie geldt niet voor accu's, breuk, schade of slijtage door gebruik. LiMa Trading BV beoordeelt of het geretourneerde product door ondeskundig gebruik is defect geraakt. Bij ondeskundig gebruik en/ of reparaties, e.d. door derden zonder schriftelijke toestemming van LiMa Trading BV, vervalt de garantie. Indien er sprake is van een gebrek, dat niet door ondeskundig gebruik is ontstaan, kan er aanspraak worden gedaan op deze garantie. LiMa Trading BV vervangt of repareert het product. Indien LiMa Trading BV overgaat naar vervanging van het product, en het betreffende product niet meer op voorraad is, mag de klant een ander product uit de zelfde categorie en prijsklasse uitzoeken. De klant mag bij instemming van LiMa Trading BV tegen bijbetaling kiezen voor een product van een hogere prijsklasse. De klant kan defecte producten binnen de garantieperiode in overleg met LiMa Trading BV per post opsturen of persoonlijk aanleveren. De klant moet het product na reparatie of vervanging zelf afhalen. LiMa Trading BV kan eventueel het product na de reparatie of vervanging opsturen met de 'getekende post'. Kosten voor het opsturen van producten na reparatie of vervanging zijn voor de klant. LiMa Trading BV is niet aansprakelijk voor het kwijt raken van geretourneerde producten bij PostNL of overige transporteurs of bij de verkeerde ontvanger. LiMa Trading BV adviseert producten met de `getekende post` op te sturen. Uiteraard moet de klant in het bezit zijn van de originele aankoopfactuur. Het betreft een leveranciersgarantie of fabrieksgarantie. LiMa Trading BV zorgt dat het product binnen 4 weken wordt gerepareerd en gereed staat om het op te halen. 

 

10. Privacy van klant gegevens

LiMa Trading BV stelt persoonlijke informatie van klanten nooit aan derden ter beschikking. LiMa Trading BV verzoekt klanten hun telefoonnummer en e-mail adres in te vullen, zodat LiMa Trading BV indien nodig, contact met de klant op kan nemen. De wettelijke voorschriften met betrekking tot de bescherming van persoongegevens, zoals vastgelegd in de Wet Persoonregistraties/ de Wet Bescherming Persoonsgegevens, worden door LiMa Trading BV nageleefd. Klanten hebben altijd de mogelijkheid hun eigen gegevens in te zien, te wijzigen of te verwijderen (voor zover deze bij LiMa Trading BV worden bewaard).

LiMa Trading BV,     9-4-2016

© 2008 - 2024 LiMa Trading Company | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel